اخبار

کتاب «امام مهربانی ها» با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده رونمایی شد

کتاب «امام مهربانی ها» رونمایی شد

در آستانه میلاد مبارک امام رضا(ع)؛
کتاب «امام مهربانی ها» با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، در آستانه میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا(ع)، کتاب «امام مهربانی ها» در مورد زندگانی پربرکت آن حضرت، طی مراسمی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رونمایی شد. این رونمایی با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رهبر، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از شخصیت های فرهنگی و علمی کشورمان و تعدادی از خادمان فرهنگ رضوی از کشورهای مختلف، در نخستین همایش بین المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی، در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام شد.

کتاب «امام مهربانی ها» که به قلم حمیدرضا شاه آبادی، در سه بخش با عناوین؛ امام رضا(ع) آنگونه که بود، آنچه که گفت و آنگونه که زیست، توسط مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی منتشر شده است، از سه منظر به زندگانی پربرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می پردازد. نویسنده در بخش اول، آداب و سلوک رفتاری امام (ع) را مورد پژوهش قرار می دهد، سپس در بخش دوم گزیده­ای از سخنان گهربار ایشان را روایت می کند و در بخش سوم، مروری بر زندگانی و سرگذشت آن حضرت را به مخاطب عرضه می کند. نویسنده در این اثر کوشیده است تا با استفاده از ادبیات ساده و روان و در قالب مطالب کوتاه، جوانب مختلف شخصیت حضرت رضا(ع) را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

از ویژگی های منحصر به فرد این اثر، انتشار آن به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است که می تواند در معرفی شخصیت امام رضا(ع) به مخاطب بین المللی بسیار مؤثر باشد. انتشارات بین­المللی الهدی کتاب «امام مهربانی ها» را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ 3000 نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ رسانده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *