اخبار

رونمایی از کتاب «دیدگاههای مقام معظم رهبری» در نیویورک

رونمایی از کتاب «دیدگاههای مقام معظم رهبری» در نیویورک

کتاب «دیدگاه های آیت الله خامنه ای درباره عقائد فلسفی اسلامی و صلح جهانی» به دست ناشر آمریکایی به زبان انگلیسی منتشر شد.

کتاب «دیدگاه های آیت الله خامنه ای درباره عقائد فلسفی اسلامی و صلح جهانی» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درسازمان ملل متحد و به دست ناشر آمریکایی  global scholarly   publication {gsp}  به زبان انگلیسی منتشر شد.

مراسم رونمایی از کتاب در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۵ با حضور رایزن فرهنگی، ویراستار مجموعه و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ در نیویورک برگزار شد.

کتاب «دیدگاه های آیت الله خامنه ای درباره عقائد فلسفی اسلامی و صلح جهانی» که با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک، ویراستار مجموعه و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ، در نیویورک رونمایی شد، نخستین اثر انگلیسی معرفی دیدگاه های مقام معظم رهبری در آمریکا است.

این کتاب در نوع خود اثری جامع در راستای معرفی وتببین اندیشه و تفکر حضرت آیت الله خامنه ای ازلابلای نوشته ها، مقالات وسخنرانی های ایشان در سال های متعدد است که توسط دکتر پرویز مروج، استاد تمام دانشگاه اولد وست بری نیویورک و دارای تالیفات متعدد درباره فلسفه اسلام و غرب، ویراستاری شده است.

این اثر دارای دو بخش است که در بخش اول دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره  مطالبی همچون توحید، اخلاق و انسان، ماهیت هنر، زنان، اقبال لاهوری، عدالت و حقوق بشر مطرح شده و بخش دوم کتاب نیز بیشتر معطوف به دیدگاه های جهانی مقام معظم رهبری است و به دغدغه ها و مسائل مرتبط با امور بین الملل همچون توحید و نگاه جهانی به آن، تمدن اسلامی، دموکراسی ودین، اسلام و مسیحیت، مالکیت خصوصی دراسلام، سخنرانی درجمع دانشگاهیان وجوانان می پردازد.

این اثر با هدف معرفی و تبیین نظام فکری و نوع بینش و تفکر رهبر جمهوری اسلامی ایران برای مخاطبان و اصحاب علم و فرهنگ امریکا طراحی و تدوین شده است.

دفتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد  در سال ۲۰۱۳ اقدام به انتشار مقاله ای درباره فتوای مقام معظم رهبری در باب حرمت سلاح های کشتار جمعی در بازار نشر امریکا کرد که با استقبال گسترده اصحاب علم و فرهنگ و روزنامه نگاران امریکا مواجه شد.

این کتاب 204 صفحه ای از فوریه سال ۲۰۱۵ (نیمه بهمن) در بازار نشر امریکا عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *