اخبار کتاب

کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان» منتشر شد

کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان» منتشر شد

کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان» به همت مرکز مطالعات حوزوی الهدی و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.

کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان» در فصل اول به تهاجم فرهنگی و سازوکارهای تهاجم در حوزه آموزش، رسانه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اشاعه آداب و رسوم منحرف در بین نسل‌های جوان و نوجوان از طریق نهادهای جامعه مدنی می‌پردازد.
فصل دوم این کتاب در مورد تأثیراتی است که این تهاجم بر خانواده مسلمان در زمینه اندیشه، آداب و رسوم، سنت، اخلاق، رفتار، ارزش‌ها و روابط اجتماعی بر جای گذاشته است .
فصل سوم آن، روش‌های مقابله با این تهاجم را با تکیه بر قرآن و سنت، سیره اهل بیت علیهم السلام و راهنمایی مراجع، علما و مصلحان بیان می‌کند.
فصل چهارم کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان»، نقش نظام حاکم در تربیت ملت و خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهد.
نویسنده کتاب «راههای مقابله با تهاجم فرهنگی به خانواده مسلمان» بر این باور است که دولت‌ها و نهادهای دولتی نقش بسزایی در اعتلای ملت و مقابله با الحاد، کفر و تهاجم فرهنگی دارند و در بخشی از این اثر به تمجید از نقش امام خمینی(ره) در تأسیس حکومت اسلامی و نقش آن در مواجهه با تهاجم فرهنگی می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *