اخبار

کتاب های انتشارات الهدی در سایت آمازون ارائه می شود

کتاب های انتشارات الهدی در سایت آمازون ارائه می شود

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی از ارائه کتاب های این مؤسسه توسط سایت آمازون در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام محمد اسدی موحد در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا گفت: انتشارات الهدی طی سی سال گذشته در حدود هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب را به بیش از ۴۰ زبان منتشر کرده و اقدامات خوبی برای بارگذاری بسیاری از این کتاب ها به ویژه کتاب های منتشر شده به زبان های غیرفارسی برای مخاطبان خارج از کشور در سایت آمازون انجام شده و تقریبا مراحل نهایی آن در حال انجام است.
وی افزود: از ماه های گذشته کتاب های موسسه الهدی در قالب پی دی اف و ای بوک از طریق ۲۶ درگاه کتاب الکترونیک بارگذاری شده و به فروش می رسد.
اسدی موحد از استقبال خوب مردم برای خرید کتاب های موسسه الهدی به ویژه در ایام کرونا خبر داد و گفت: فروش کتاب های ما نسبت به سال های گذشته از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است. به عبارت دیگر علاوه بر فروش فیزیکی، ۲۶ درگاه نیز کتاب های الهدی را در فضای مجازی ارائه می کند.
وی از مؤسسه الهدی به عنوان تنها موسسه ای یاد کرد که به صورت رسالت محور عمل می کند و افزود: ما سعی می کنیم در مواردی که نیاز است حضور پیدا کنیم. به عنوان نمونه اخیرا کتاب خطب نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را به زبان ترکمنی برای کشورهای زبان ترکمان منتشر کردیم. ممکن است این کار از نظر درآمدزایی توجیهی نداشته باشد ولی از آنجا که توسعه فرهنگ و معارف دینی و علوم انسانی وظیفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ویژه موسسه فرهنگی الهدی است، این فعالیت ها صورت می گیرد.
اسدی موحد ادامه داد: در حوزه مسائل جهان اسلام هفته گذشته کتاب دیوان شعر از یک شاعر تونسی به نام مونی بعزاوی رونمایی شد که این کتاب به عنوان طولانی ترین قصیده درباره محور مقاومت و فلسطین و فرهنگ ایران اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) به نام قصیده بلاعنوان منتشر شده است.
وی از انتشار ۱۰ عنوان کتاب جدید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: جدیدترین کتاب در علم کلام و اصول دین با عنوان نظریه نجات در الهیات منتشر شده که این کتاب برای دانشجویان الهیات و علم کلام مفید است.
بنابر اعلام این خبر، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی در سال ۱۳۶۳ به عنوان یک ناشر بین المللی با هدف گسترش همکاری های بین المللی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در عرصه کتاب و سایر محصولات فرهنگی تاسیس و فعالیت خود را در نقاط مختلف جهان گسترش داد.
این مؤسسه که زیر نظر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فعالیت می کند، ضمن ترجمه، تالیف و نشر آثار اندیشمندان، مفاخر و شخصیت های دینی، علمی و فرهنگی، آثار مکتوب و سایر محصولات فرهنگی را از طریق نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور توزیع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *